četvrtak, 10. listopada 2013.

Ako ne uspijevamo imati turizam osam mjeseci, onda smo nesposobni

Vlasnik malog obiteljskog hotela Villa Rosetta Marko Martinčić iz Zambratije kraj Savudrije svojedobno je kazao da su mali obiteljski hoteli najhrvatskiji turistički proizvod jer su vlasnici domaći ljudi, u njima radi obitelj i zapošljavaju se domaći.
Predstavljaju prave pokretače lokalne ekonomije, međutim danas se za takvu investiciju nije lako odlučiti, tim više što su poticaji za turizam slabi, a i riječ je o nisko akumulativnoj djelatnosti. Svaka sezona predstavlja novi izazov, a tako je bilo i ove godine stanovi Belveder
S Martinčićem smo porazgovarali o tome koji su izazovi u 2013. dočekali taj hotel sa četiri zvjezdice, 24 sobe, wellnessom, plažnim objektom i vrhunskim restoranom, koji posluje već osam godina i koji drži zajedno sa suprugom Rosettom.
Kako komentirate činjenicu da nakon samo osam mjeseci nižeg PDV-a u turizmu Vlada predlaže njegovo podizanje?
U vezi PDV- a u turizmu predlažem da se dobro pogledaju pravila neke od europskih velesila u turizmu. Kod nas se svelo na to je li izmjenom PDV-a netko smanjio ili povećao cijenu kave. Siguran sam da nije mjerilo. Dugoročno smišljeni potezi daju rezultate, prebrze promjene čine štetu.

Nema komentara:

Objavi komentar