utorak, 20. studenoga 2012.

Šoping centri na meti organizatora evenata

“Svi u osmišljavanju aktivnosti žele biti kreativni, ali smatram da je 70 posto poteza pogrešno. Centri idu za time da istovremeno imaju 100 malih događaja i očekuju interaktivnost kupca, koji nije došao sudjelovati u kvizu, nego proći čim jeftinije. Prolaze nagradne igre i stvari koje su besplatne, bitno je da se dijeli. Ili jedan kvalitetan event koji bi pokrio široki spektar interesa. U inozemnim centrima možete na krovu centra gledati utrke kartinga, snowboarda, kinoprojekcije i slično. Osim toga u Hrvatskoj se u većini centara naplaćuje parkiranje i od toga se super zarađuje, što je u inozemnim centrima nezamislivo, to je dio marketinga. U Hrvatskoj ima prostora za genijalne stvari, ali treba uzeti u obzir da je kriza smanjila marketinške budžete“, smatra Rosandić nekretnine Trešnjavka Zagreb .

Lošim brendovima ništa ne može pomoći organizatori evenata vole šoping-centre jer s njima imaju kontinuiranu suradnju, nemaju opasnosti od ugrožavanja događaja zbog vremenskih prilika, imaju besplatnu lokaciju, sinergiju zakupaca i milijardu mogućnosti kako najednom prostoru iskoristiti sve trgovačke, ugostiteljske i zabavne resurse. Marko Domić, direktor marketinga Shoostera, kaže da brendovima koji kupcima nisu zanimljivi eventi ne mogu mnogo pomoći, ali većini trgovaca dižu promet. No moraju se poklopiti osnovni elementi - dobar dio godine, kvalitetan događaj i dobra ponuda i onda će prodajni rezultati biti znatno bolji. Pod dobrom ponudom podrazumijeva popuste u vrijeme eventa između 15 i 20 posto.

Nema komentara:

Objavi komentar